مجله اینترنتی راهنمای خرید با بروزترین مطالب دنیا و بررسی تخصصی و کارشناسی شده

آمار مطالب

کل مطالب : 55
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 122
باردید دیروز : 97
بازدید هفته : 792
بازدید ماه : 767
بازدید سال : 5670
بازدید کلی : 14170

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فروشگاه اینترنتی استوک لپ تاپ و آدرس stoktop.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : علی
تاریخ : چهار شنبه 12 بهمن 1401
نظرات

بهترین تنظیمات برای تلویزیون ال جی مدل 4K وOLED

lg tvبسته به سیگنال ورودی یا حالت تصویر انتخابشده ، گزینه های موجود ممکن است متفاوت باشند. موارد قابل تنظیم بسته به مدل متفاوت هستند. نسبت ابعاد یک مشخصه نمایش تصویر است که رابطه تناسبی بین عرض تصویر و ارتفاع ﺁن را توصیف می کند. برای مثال، فیلم هایی که معمولاً با لنز زاویه پهن گرفته میشوند، معمولاً دارای نسبت ابعادی ۱۶:۹ هستند ، یعنی پهنای ناحیه تصویر تقریباً دو برابر ارتفاع ﺁن است. از سوی دیگر ، نمایشگر سنتی تلویزیون و کامپیوتر برای نسبت ابعادی ۱.۳۳:۱ طراحی شده-اند، یعنی عرض نمایشگر فقط ۱.۳۳ برابر ارتفاع و تقریباً مربع آن است. بسیاری از نمایشگرهای تلویزیونی جدیدتر مانند آن هایی که از تکنولوژی HDTV استفاده میکنند، یک فرمت صفحه عریض با نسبت ابعادی ۱۶:۹ دارند. • 16:9: نسبت ابعادی ۱۶:۹ را نمایش می دهد. • اصلی: نسبت ابعادی را به ۴:۳ یا ۱۶:۹ بسته به سیگنال ورودی تصویری تغییر می دهد. • 4:3: نسبت ابعادی ۴:۳ را نمایش می دهد. • بزرگنمایی عمودی:شما می توانید بعد عمودی صفحه را تنظیم کرده و با استفاده از تنظیم نسبت بزرگنمایی و تنظیم موقعیت صفحه، صفحه را به صورت عمودی تراز کنید.

قیمت تلویزیون ال جی

lg tvدر هر صورت شما تصویری با کیفیت فورکی خواهید داشت که باعث می شود از تماشای تصاویر شفاف و با رنگ هایی واقعی لذت ببرید. تلویزیون Up7550 به شما قابلیت کنترل نور صفحه نمایش را نیز خواهد داد. جالب است بدانید که این فناوری در واقع با کمک سنسوری که در آن به کار رفته است انجام می گیرد. این سنسور شرایط نوی محیطی را تشخیص می دهد و در نهایت روشنایی صفحه را تا آن حد که نیاز است زیاد یا کم خواهد کرد. این تکنولوژی باعث می شود که حتی زمان هایی که نور محیط کم است، چشم شما اذیت نشود و بتوانید به آسانی تصویر موردنظر را با دقیق ترین جزئیات نگاه کنید. این تلویزیون، از جمله آنهایی است که فناوری های مخصوص بازی را پشتیبانی می کند. در نتیجه برای شما به عنوان یک گیمر تجربه خوبی را به ارمغان خواهد آورد. البته نمی توانید از این تلویزیون در حد تلویزیون های حرفه ای برای بازی توقع داشته باشید اما آنچه که باید بدانید این است که می توانید به آسانی با آن تصاویر مورد نظر خود را تماشا کنید.

HDTVTest با تست کور امسال باعث شد که نتایج تا حد زیادی به حقیقت نزدیکتر باشند؛ زیرا با چنین روشی پسزمینههای ذهنی،پیش قضاوتهای داوران و دانش آنها درباره کیفیت و کارکرد برندهای گوناگون، تاثیری در رایگیری نداشت. دوری از ذهنیتهای داوران در خصوص برندها که معمولا در رایگیریهای اغلب سایتها و علاقهمندان تکنولوژیهای صوت و تصویر باعث گرایش آنها به سمت برند مورد علاقهشان میشود، در روشهای حرفهای این چنینی تاثیر چندانی ندارد. مزیت استفاده از مانیتور فوق حرفهای X300 سونی به عنوان مرجع کالیبراسیون در این است که این مانیتور علیرغم برخی کاستیها، در میان تدوینگران محتوای ویدیویی مورد استفاده در ابزارهای نمایش خانگی بیشترین کاربرد را دارد. اگرچه این مانیتور محدودیتی ۱۰۰۰ نیتی در روشنایی و رنگها دارد که کمتر از دامنه HDR است، اما نزدیکترین تجربه را به تصاویر واقعی رقم میزند. یکی دیگر از نقاط قوت و برگهای برنده HDTVTest در رقابت انتخاب بهترین تلویزیون این است که به جای انتخاب داوران از میان کارشناسان یا اهالی رسانه، سراغ مصرفکنندگان مشتاق بازار صوت و تصویر رفته است. این آرا میتواند بهترین راهنمایی برای عموم کاربران هنگام خرید تلویزیون جدید باشد، زیرا داوران هم کسانی بودهاند که خودشان از اولین خریداران این محصولات خواهند بود.

مرحله 1. نرمافزار DLNA را از Google Play دریافت کرده و نصب کنید.

اکنون گوشی شما به تلویزیون متصل شده است و شما میتوانید محتوا گوشی خود را در اندازه بزرگتر تلویزیون مشاهده کنید و تماشا آن لذت ببرید. DLNA یک روش اشتراک گذاری است که به شما امکان میدهد تا از طریق شبکه بیسیم، عکسها ، ویدئوها و موسیقیهای ذخیره شده در گوشی هوشمند خود را با تلویزیون به اشتراک بگذارید. برای استریم محتوا از گوشی به تلویزیون با استفاده از DLNA کافی است تا به ترتیب زیر عمل کنید. مرحله 1. نرمافزار DLNA را از Google Play دریافت کرده و نصب کنید. مرحله 2. دستورالعملهای موجود در برنامه را اجرا کنید تا گوشی به تلویزیون متصل شود. علاوه بر موارد گفته شده، روشها و راهکارهای بسیاری وجود دارد که با بهره گیری از ماژول های جانبی و یا نصب نرمافزارهای ثالث در دسترس قرار میگیرد که میتوانید از آنها بهره بگیرید و استفاده کنید. همچنین اگه شما موارد بهتری را میشناسید که ما به آنها اشاره نکردیم حتما در بخش نظرات با ما به اشتراک بذارید.

lg tvفناوری Ultra Luminance Pro یکی از دیگر از امتیازات خرید تلویزیون A2 الجی میباشد که با برجسته نشان دادن قسمتهای نورانی تصویر، به خلق تصاویری واقعی و خیره کننده منجر خواهد شد. پردازنده به عنوان مهمترین بخش تلویزیون وظیفهی آنالیز و سپس آمادهسازی تصاویر جهت نمایشی بینظیر را بر عهده دارد. با خرید تلویزیون اولد 55 اینچ ال جی a2 حتی تصاویر قدیمی و بی کیفیتی را که احتمال دارد تماشا کنید به صورت واقعی و شفاف و با استاندارد تماشا خواهید کرد. پردازنده آلفا نسل سوم کمک میکند تا خیلی سریع و بدون اینکه کاربر متوجه شود نویز احتمالی موجود در تصویر حذف شده و با پردازش رنگها و نورپردازی تصویر، بهترین کیفیت را برای نماش مهیا کند. گیم و بازی های کامپیوتری از سرگرمی های مهم افراد در سنین مختلف هستند. علاقه مندان به بازی های کامپیوتری در جریان هستند که اگر در هنگام نمایش صحنه های سریع و اکشن بازی تصویر دچار لرزش و وقفه شود تا چه میزان از هیجان بازی کاسته میشود.

تلویزیون ال جی

ال جی از فناوری HDR به منظور ایجاد عمق بیشتر رنگ ها و ایجاد رنگ هایی بسیار غنی در تلویزیون LG 55UN7100 بهره گرفته است. ال جی با به کار گیری سیستم صوتی Sourround Sound در تلویزیون ارزان قیمت LG مدل UN7100 موجب ایجاد صدایی غنی و فراگیر شده است. با استفاده از سیستم عامل webOS در تلویزیون LG 4K HDR UHD Smart TV 55UN7100، شاهد سطح وسیعی از اپلیکیشن های پیش فرض و امکان اتصال و اشتراک گذاری باموبایل هستیم و کاربر مدت زمان بیشتری سرگرم خواهد ماند. ال جی یکی از برترین تولید کننده های تلویزیون در جهان می باشد. در کشور ما نیز محصولات ال جی از طرفداران بسیار زیادی برخوردار هستند و بازار رقابتی مناسبی را به وجود آورده است. ال جی قصد دارد با ایجاد مدل های متفاوت و با قیمت های معقول طیف وسیعی از مشتریان را به سوی خود بکشاند. تلویزیون های تولیدی در کمپانی ال جی از زیبایی ظاهری بسیار زیادی بهره مند شده اند و همین امر موجب افزایش تقاضا برای خرید این محصولات شده است. کمپانی ال جی در سال 2019 نیز از مدل های متنوع و با کیفیتی پرده برداشت. یکی از بهترین مدل هایی که با قیمت بسیار مناسب و زیبا به بازار راه پیدا کرده است، تلویزیون 55 اینچ ال جی مدل 55UN7100 می باشد و با قیمت مناسب فروش مناسبی را رقم خواهد زد.

خرید Lg Tv

برای خرید از خانه سونی میتوانیم هم بهصورت آنلاین و هم غیر حضوری وارد عمل شویم. بهعبارت دیگر امکان خرید هم به شیوه سنتی و هم مدرن یا آنلاین از این مرجع برای همه ما فراهم است. به این ترتیب بسته به شرایط هرکدام از روشهای فوق را که بیشتر ترجیح دهیم میتوانیم انتخاب کنیم. برای خرید و همچین دریافت مشاوره رایگان در رابطه با مقایسه تلویزیون سونی با ال جی از کارشناسان خانه سونی میتوانیم از طریق پلهای ارتباطی موجود وارد عمل شویم. خانه سونی با توجه به تجربه بالایی که در زمینه فعالیت خود دارد، شرایط را برای عرضه محصولات سونی با قیمت مناسب بسیار مساعد کرده است. به این ترتیب ما ایرانیها با وجود همه سختیهای ناشی از افزایش نرخ ارز و شرایط تحریم، هنوز هم میتوانیم برای خرید محصولات برند سونی در کشور اقدام کنیم. تجربه خریدی ایمن بهراحتترین شکل ممکن فقط تحت شرایط خاصی امکانپذیر است که اکنون مجموعه خانه سونی با وجود همه سختیهای و محدودیتها شرایط مناسب را برای ما فراهم کرده است. خرید بهراحتترین شکل ممکن بههمراه ارسال سریع، بیمه حملونقل، امکان برگشت و غیره همه امتیازهایی هستند که خیال ما را برای خرید بیش از بیش راحتتر میکند.

یک سیستم 4 هسته ای با سرعت بیشینه در اختیار قرار دارد. کنترل از راه دور در این تلویزیون متفاوت است. کنترل جادویی هوشمند , ارتقا یافته با تکنولوژی عملکرد دسترسی سریع , امکان لذت بردن از تلویزیون را بالا می برد. این کنترل از راه دور هوشمند برای تمام کشور های جهان قابلیت استفاده را دارد. UP76 از واقعیت مجازی پشتیبانی می کند. می توانید با دستگاه واقیت مجازی خود به تلویزیون متصل شوید. و از عمکرد بهینه ی آن نهایت لذت را ببرید. این تلویزیون دارای فروشگاه محتوا و دیتابیس اپلیکیشن های مخصوص برای تلویزیون های ال جی می باشد. ال جی یک قابلیت جدید به UP76 اضافه می کند. قابلیت شماره گیری یا به اختصار DIAL که به تکنولوژی تبدیل گفتار به متن تبدیل می شود. و می توانید به راحتی از آن استفاده کنید. امیدوارم در چین زندگی نکنید. چراکه مرورگر ایم تلویزیون در تمام کشور ها قابل استفاده است غیر از کشور چین. این تلویزیون دارای پخش کننده ی موسیقی می باشد.

ال جی همچنان موقعیت خود را در تلویزیون های OLED به عنوان یک خط تولید جداگانه با طرح شماره گذاری مدل خود ارائه می دهد. در مدل تلویزیون های OLED ، 6 به 7 (سال توسعه مدل) تغییر می کند. همچنین ، ال جی SUPER UHD TV را معرفی کرده است ، این نام مدل های تلویزیونی با صفحه های بهبودیافته . در سال 2016 ، ال جی از حرف H استفاده می کند که سال تولید را برچسب گذاری می کند. برخی از تلویزیون های ارائه شده در سال 2016 به تلویزیون Super Line تعلق دارند . چنین مدل هایی از پشتیبانی HDR پشتیبانی می کنند. ال جی همچنین طرح شماره گذاری مدل جدیدی را برای تلویزیون های OLED (به عنوان مثال OLED65B6V ) ارائه داد. J - DVB T2 / C / S2. LF - تلویزیون Full HD. در حالی که تلویزیون های 2013 با 3D و بدون 3D متفاوت برچسب گذاری شده بودند (LN، LA) ، در سال 2014 ، همه تلویزیون ها دارای برچسب گذاری یکسان هستند. همچنین حرف B برای تلویزیون های تخت و حرف C برای تلویزیون های خمیده است.

ال جی Tv

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد تلویزیون 43 اینچ ال جی مدل 43NANO796 لطفا از سایت ما دیدن کنید.



تعداد بازدید از این مطلب: 501
موضوعات مرتبط: تلویزیون , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به مجله اینترنتی استوک کالا خوش آمدید سال ٩٧ فروشگاه فروش لپ تاپ استوک آبیدر استوک با هدف تامین لپ تاپ استوک باکیفیت تاسیس شد. ما سعی کرده‌ایم با تامین لپ تاپ‌های استوک اروپایی و آمریکایی مرغوب، رضایت . حالا ما اینجا هستیم تا مشاوره و راهنمای خرید لوازم خانگی، خرید لپتاپ استوک، لوازم آرایشی، پزشکی و دندانپزشکی را با نظرات کارشناسانه بررسی و در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود